7 ianuarie 2012

prietena mea

   Ieri noaptea nu aveam somn... Pe la 3 dimineața am reușit să adorm într-un sfârșit, dar până atunci m-am uitat la filme și mă gândeam la cea cu care am vorbit ultima dată. Ciudat e că nu am scris până acum despre ea, dar nu-i timpul pierdut. Nu i-am zis că o sa scriu ceva, nici nu o anunț și nici nu-i dau numele că nu vreau să creadă cineva ca pup în cur...
Nu o să vorbesc de inteligența ei, despre bunul ei simț sau legat de aspectul fizic, o să zic numai despre felul nostru de a vorbi și de a trata problemele pe care le avem. Mai mult despre ale mele, asta fiind una din diferențele intre noi două. Ea niciodată nu vorbește despre problemele ei decât atunci când trec, la fel eram și eu până s-o cunosc, nu discutam legat de starea mea. Intre timp m-am schimbat, de fapt, M-A schimbat cu modul ei de a-mi vorbi și de a mă trage de limbă.
Dacă vreodată ai probleme, trebuie sa ții cont de 2 lucruri:
1- dacă ai gânduri sinucigașe și ai nevoie ca cineva să-ți împingă scaunul, eventual să-ți și întindă firul, caută-mă!
2- dacă ești în cacat grav, dar ai responsabilitatea altor suflete iar faza cu "ultimul dans" nu ține, caut-o pe Ea, pe prietena mea.
Bai, oricât de nervoasă, deprimată, bolnavă, săracă, tristă, melancolică, idioată și cretină aș fi, EA întotdeauna reușește să mă scoată din starea neplăcută în care ma aflu. Am senzația uneori ca prietena mea are un sac imens cu "soluții" de a ieși din cacat. Cât timp nu e ea cea cu care ma cert, pot sa-i zic și că-s vreo criminală perversă că ea nu pe mine mă găsește vinovată. Dacă risc să pățesc ceva, își ia timp de gândire și în câteva minute îmi spune ca gata, s-a rezolvat!
Iar acum, comparând-o cu mine, îți vine sa o iei din loc. In caz ca ai probleme și vii sa mi te confesezi, tot ce-ți pot oferi e discreție. Atât! Dacă îmi spui ca ai o problema, am "grijă" sa fac din ea un motiv să-ți tai venele. Nu sunt rău intenționată, dar ma panichez din orice, am senzația ca gata, e capăt de lume, nu mai ai ce face, dă-ți cu tesla-n coaie, ascute lama, fă nod la funie, încarcă-ți pistolul, toarnă-ți cantitatea de otravă în pahar, pregătește-ți pastilele... că ai treabă. Nu ești dispus să faci nimic din ce ți-am recomandat? De ce, ai găsit vreo rezolvare ori sunt prea puține motive ca să iei o astfel de decizie? Indiferent de răspuns, te pot ajuta cu mare plăcere. Dacă ai o soluție, tine cont că datorită mie te-ai descurcat, dacă nu, asta n-ar fi o problemă. Mai adaugă la greutățile pe care le ai și pe cele sugerate de mine și, cu o doză de pesimism, te-ai rezolvat... de tot.
Chiar ii ziceam azi că dacă nu aș fi fost împotriva homosexualității, o cuceream da' nu cât s-o fut, ci "doar" s-o iau de nevasta ori de bărbat.

2 comentarii:

  1. Vezi ..mananci rahat (vorbesc de cel pus la cozonac,logic!). Tu nu dai sfaturi, punct! Decat daca ti se cer, ceea ce dovedeste ca ai mult bun simt pentru ca e posibil ca cel din fata ta sa nu simta nevoia decat sa se descarce! Iar atunci cand totusi iti exprimi parerea, logic ca o faci din punctul tau de vedere fiind cat se poate de sincera multi fiind cei care ofera un sfat din "carti",nu din suuflet, si pentru ca treci printr-o perioada mai mult decat incerta si descurajatoare ,gandurile tale sunt consecinta prezentului! Atat tot! Nu tine de faptul a esti pesimista sau ca nu sti sa ajuti un suflet! Din contra, nu putine au fost situatiile cand plina de resentimente si frustrari mi-ai adus zambetul pe buze si m-ai facut sa vad parte plina a paharului, si nu dandu-mi sfaturi ci exemplificandu-mi calitatile,capacitatile si forta interioara, parti pe care orice om "cazut" le uita!!!! Crede-ma ca asta este un ajutor adevarat!!!!! ;) Cred ca esti singura care stie totul despre prietena ta si cu toate asta nu ai profitat niciodata de punctele ei slabe , nici macar atunci cand v-ati certat! Asta inseamna sa fi cu adevarat PRIETEN!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. aha, te-am prins! deci... îmi citești blogul carevasăzică. uite că acum e un exemplu vizibil la ceea ce ziceam io, "ridicătoareo de moral" ce ești! iar vorbești frumos de mine, cum să nu-ți fac avansuri în particular?!
    și, deși sună a lipsa de modestie, niciodată nu mă leg de punctele slabe ale cuiva care îmi este sau mi-a fost prieten.

    RăspundețiȘtergere